trwa inicjalizacja, prosze czekac...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wirtualne biuro w Warszawie.

 

    Powszechnie wiadomo, że Warszawa jest najlepszym miastem w Polsce do prowadzenia firmy, ze względu iż rynek ten jest bardzo duży i cechuje go wysoka siła nabywcza. Firmy mające siedzibę w Warszawie cieszą się dużym prestiżem dzięki czemu łatwiej pozyskują klientów niż te z mniejszych miejscowości.

    Wirtualne biuro w Warszawie jest alternatywą dla kosztownego wynajmu i umożliwia rejestrację firmy pod naszym adresem w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie przy ul. Górczewskiej oraz posługiwania się nim we wszelkich kontaktach z urzędami państwowymi (Urzędem Skarbowym, ZUS) oraz bankami.

    Nie bez znaczenia jest fakt, że firmy mające siedzibę w mniejszych miejscowościach i rozliczające się w tamtejszych urzędach skarbowych, z uwagi na małą liczbę podmiotów "nękane" są częstymi kontrolami co jak powszechnie wiadomo może mieć fatalne skutki dla nawet najlepiej prosperującego przedsiębiorstwa.

    Klientom korzystającym z usługi "wirtualnego biura" zapewniamy dostęp do sali konferencyjnej (max. 8 osób) gdzie mogą spotkać się z kontrahentami.

    Ponieważ jesteśmy właścicielami oferowanego lokalu zapewniamy stabilną i stałą współpracę - nie musisz się obawiać że po kilku miesiącach Twoja firma będzie musiała szukać kolejnej siedziby gdyż właściciel wypowiedział umowę firmie, która Was obsługuje.

    Wasza firma bez konieczności wynajmowania drogiego biura, podpisywania długoterminowych umów, kaucji podniesie swój prestiż oraz "zniknie" w gąszczu tysięcy firm rozliczających się w warszawskim urzędzie skarbowym.

Zakres usługi:

  • wynajem adresu na siedzibę firmy
  • udostępnienie adresu korespondencyjnego
  • odbieranie i przechowywanie korespondencji
  • skanowanie korespondencji i przesyłanie na adres e-mail
  • odbieranie i przechowywanie przesyłek kurierskich
  • dostęp do sali konferencyjnej (max. 8 osób)